خرید کرکره برقی درفا

خرید کرکره برقی درفا

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید کرکره برقی درفا

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره‌های برقی شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

 مزایای خرید کرکره برقی: دوام و عمر بالای دارد. برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است. تنوع بالایی دارد. تعمیر آن آسان است. در هر اندازه‌ای قابل استفاده است. آلودگی صوتی ندارد. با نیروی الکتریکی کار می‌کند. زیبایی ایمنی و استحکام بالا. اشغال فضای کم جهت نصب. معایب کرکره برقی: درب‌های کرکره‌ای برقی معایب زیادی ندارند چراکه اگر چنین بود استفاده از آنها در مکان‌های مختلف به این اندازه رواج پیدا نمی‌کرد.

کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید. امروزه برای نشان دادن زیبایی و مدرن بودن فضای یک فروشگاه یا مغازه، از کرکره برقی برای ورودی آن استفاده می‌شود. این کرکره‌ها علاوه بر امنیت، زیبایی خاصی دارند که باعث محبوبیت انها در میان مردم شده‌است.

بررسی مزایای کرکره برقی شرکت دُرفا

کرکره برقی دُرفا موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و مزایای کرکره های 




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1402 ساعت : 15:44
بازدید : 176

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: